Beyaz bant ve zigzag makas ile nail art.



Kırtasiyeden bulabileceğiniz bu malzemeler ile kendi tırnaklarınızda fark yaratabilirsiniz.
Öncelikle tırnağınıza bir baz renk seçmeniz gerek uygulamayı farklı bir ton ile 
üzerine gerçekleştiriyoruz.
Beyaz bandımızı enlemesine kesip tırnaklarımıza yapıştırıyoruz.
Ben bu rengin üstüne siyah oje sürmeyi tercih ettim iki kat
oje sürerseniz daha sağlıklı bir sonuç elde edersiniz.


ben her tırnağıma farklı bir şekil yapmak istedim bu nedenle
diğer tırnağıma zigzag bant kesmeden bandı çapraz bir şekilde yapıştırarak üzerine ojemi uyguladım. Kuruduktan sonra bandı dikkatlice sıyırıyoruz. 
Sonuç bu şekilde üzerine cilanızı sürerek tırnaklarınızın uzun süre kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?