Easter Nail Art

Bu Hafta Paskalya Bayramı 
Evet hıristiyanların bayramı ancak ben temasını seviyorum, düşünsenize size bir sepet dolusu
yumurta şeklinde çikolata getiren bir tavşan :) Bence hepimiz çok mutlu olurduk :)
Tamam bize tavşanlar yumurta getirmiyor olabilir ancak biz o tavşanı da yumurtayı da tırnağımıza
getirmeyi biliriz :)
Bu sefer desen biraz uğraştırıcı biraz karmaşık zorluk level de biraz fazla ama eminim yapabilirsiniz.
Fırçalarınız, ojeleriniz, beyaz bandınız, makasınız toplu iğneniz var ise başlayalım 
 Resimden anlaşıldığı bir adet nail stickerımız var ben onu yüzük parmağıma uygulamayı düşündüm tek tek tınaklara tavşan yapmak zor olacaktı çünkü kolaya kaçtım :) Uygulayacağım stickerın markası essence ME & MY ICECREAM.
Baş parmağım ve işaret parmağım için yine flormar beyaz ojem baz, orta parmağım için H&M  tea with milk ojem baz serçe parmağıma ise sadece parlatıcı sürüp baz yapıyorum.
Baş parmağınıza baz ojenizi sürdükten sonra toplu iğne ya da tel toka ve veya dot pen yardımı ile ikisi de ortalarından birleşmek sureti ile rengarenk noktacıklar koyuyoruz kardan adam yapar gibi :) 
Bu noktalama işlemi bittikten sonra tepelerine iki küçük çizgi ile kulak suratlarının ortasında da siyah ojemiz ile iki minik nokta göz, iki tane de bıyık alın size tavşan :)






Sonra sıra işaret parmağınızda bu parmağıma da yine baz ojemi beyaz olarak sürdüm sonrasında ince uçlu fırçam ile bir yuvarlak çizdim 
Çizdiğim bu yuvarlağın içini ince uçlu fırçam ile boyadım ben bu yumurtayı yeşile boyadım üzerinede flormar glitter GL06 ile kat geçtim bu ojenin içinden aldığım yıldızı da tırnağımın kenarına yapıştırdım :)





Geldik orta tırnağımızın şekline işte burada zorlanabilrisiniz baz ojenizi sürdükten sonra beyaz bandımızı zigzag olarak kesiyoruz tırnağımızın yarısına kadar yapıştırıyoruz bunun resmini çekmeyi unutmuşum :(
Makasım ve bandım bu şekilde, tırnağınızın üst kısmını sarı renge oval bir şekilde boyuyoruz boyadığımız sarının kenarına siyah ojemiz ile kontur yapıyoruz zigzag kalan bant yerlerini de yine siyah ojemiz ile konturleyip bandımızı çıkarıyoruz.
Altta kalan kısıma beyaz ojemizi yine oval biçimde sürüp yumurtayı tamamlıyoruz, yine siyah ojemizle sarı kalan yerlere iki minicik göz ve turuncu ojemiz ile tam arasına minnak bir gaga işte civcivimiz hazır :)

Yüzük parmağım için söylediğim gibi kolaya kaçtım ve küb'ümün bana aldığı tırnak stickerını uyguladım sadece yapıştırıp tırnak uzunluğuna göre kesiyorsunuz hâlâ gratislerde var ise edinmenizi tavsiye ediyorum :)
Ve en sona kalan serçe parmağımızı da tırnaklarımızı boyadığımız diğer renkleri alarak noktalıyoruz :)
Paskalyalı tırnaklarımız bu kadar :)
Tavşanlar kadar sevimli bir hafta geçirin.
Takipte kalın, hoşçakalın :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!