Tırnak Folyosu

Evet tırnak folyosu ile nail art yapıyoruz.
Bu desenelemeyi sağlayabilmek için özel üretilen folyonuz olması lazım yok ise
iletişime geçin ben sizin için edinirim :)


Yandaki resimde bulunan bu renkli folyoyu seçtim uygulama için,
Türkiye'de nerede satılır bilmiyorum ben yurt dışından edindim :)
Bu folyoların onlarca farklı rengi var ve bazıları ile galaksi deseni yapabiliyorsunuz malesef bende ondan yok seçmeyi unuttuğum için gelmedi bir sonraki siparişimde mutlaka edineceğim :)


Öncelikle uygulama için her zaman olduğu gibi bir baz ojeye ihtiyacımız var bu sefer ki baz ojem Golden Rose Rich Color koleksiyonundan  10 numara :) Sürüyoruz, bekliyoruz kurutuyoruz..
Bu esnada folyonuzu tırnağınıza uygun boyutlarda ve istediğiniz renklerin bulunduğu yerden kesin her bir tırnak için minik ayrı bir folyo kullanacağız.
Baz ojemiz kuruduktan sonra üzerine parlatıcımızı uyguluyoruz bu folyolara özel glitter ojeler var beyaz renkli onlardan da edinebilirsiniz sadece parlatıcı ile de uygulayabilirsiniz.

Parlatıcınız tam kurumayacak kurumaya yakın olacak 

 olayımız folyodaki renkleri tırnağınıza transfer edebilmek bunun içinde ojenizin biraz yapışkan olması gerekir.
  Cilanızı sürdükten sonra 40 saniye kadar bekleyip folyolarınızı tırnağınızın üzerine yapıştırın parmağınız ile bastırmayın bunun yerine kulak çöpü ile nazik bir şekilde tırnağınıza yapışmasını sağlayın.






Yapıştıktan sonra tırnağınızdan folyoyu yavaşça çekin, eğer farklı renk kombinleri istiyorsanız yapıştırdığınız folyoyu kaldırdıktan sonra tırnağınızın üzerine farklı renkte olanı yapıştırıp yine nazik bir şekilde çekin :)






Gördüğünüz görüntüyü elde etmek için mavi-sarı folyonun üzerine 
kırmızı-turuncu olanı yapıştırdım sonuç bu şekilde :)



Tırnaklarınızın üzerine yine cilanızı uygulayıp bu farklı deseni kullanmaya başlayabilirsiniz.








Benim uygulamam bu şekilde beğendiyseniz yorum bırakabilirsiniz, farklı teknikler öğrenmek istiyorsanız onu da yorum bırakabilirsiniz :)
Takipte kalın, izleyici olun 
Ve hoşçakalın :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni