Skin 79 Vip Gold Collection BB Cream İncelemesi

Bu güzel cumartesi akşamından herkese merhabalar  J Bugün size bir BB kremden bahsedeceğim. Kendisi vanilya kutudan gelen bir sample olan Skin 79 VİP Gold Collection Super Plus BB krem.





Bu BB kremin orijinal boylarının ambalajlarını çok sevimli buluyorum. Skin 79’un çok fazla çeşit 
BBsi var. http://www.skin79.com.tr/  Sitesinden de inceleyebilirsiniz.


Gelelim şimdi benim size anlatanlatacağım VİP Gold Collection Super Plus BB'ye. Ürün Bilgisi internet sitesinde şu şekilde;





Ben bu BB’yi sevdim. Öncelikle ürünün koyu bir kıvamı var. Açıkcası ilk sürerken bu ürün benim cildime yağlanma yapar diye düşündüm. Çünkü gerçekten yoğun bir yapısı var. Kokusu çok az bence.  Cildim normal-karma bir yapıya sahip ve gün sonunda herhangi bir yağlanma görmedim. Kalıcılığı çok iyi diyemsem de hemen yok oluyor da diyemem, öğlen 1de sürdüğüm BB akşam 9da eve geldiğimde yüzümde neredeyse kalmamıştı. Kapatıcılığı da az düzeyde. Fakat ürün çok doğal duruyor yüzünüzde. Cilt tonunu eşitleme konusunda da başarılı bence. Tabiki çok yoğun bir kapatıcılık bekliyorsanız yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum. Ve ve ve bu ürün yüzüme çok güzel bi aydınlık ve beyazlık verdi J Ben cildimin beyaz görünmesini ve aydınlık durmasını çok çok çok  beğenen ve bunun için de çabalayan biri olarak bu üründen bu sonucu almak benim için en güzel artılarından biri oldu açıkçası. Ürün bu vaadini gerçekten yerine getiriyor. Spf içeren ürünlerin genelde gün sonunda cildimde parlama yapmasından şikayetci biri olarak bu üründe hiç bu şikayeti yaşamadım. Güneş koruma faktörü de şu mevsim için gayet yeterli buluyorum.




Kısacası tam boy almayı hakeden bir ürün olduğunu düşünüyorum. Fakat bu bahsettiğim ürün özellikle kuru/karma cilt yapısına sahip ve yaşlanma belirtisi gösteren ciltler için. Markanın sizin cildinize göre olan BBlerini öğrenmek için sitesinden inceleyebilirsiniz. Ben bu ürünün Hot Pink olanının tam boyunu almayı düşünüyorum. Siz de ürün hakkında yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.


Herkese iyi haftasonları diliyorum.. Takipte kalın J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?