Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Sulu Boya Efekti
Hafta başından merhaba!
Rengarenk bir tırnak deseni ile yeniden karşınızdayım sulu boya ile yapılmış gibi görünen tırnaklar yapmak istiyorsanız buyurun başlıyoruz efendim :)
Öncelikli olarak malzemeleri söylemem gerekir ise istediğiniz renkte ve sayıda bir çok oje ve streç film.

 Benim yine baz ojeden yana öncelikli tercihim Flormar Plus Quartz 006. Tırnağımıza baz ojemizi sürüp kurutuyoruz iyice kurumalı çünkü diğer renkleri sürdüğümüzde baz ojemiz kavlamamalı.




Streç filminizi düz bir zemine serin ve ojeniz kuruduktan sonra diğer renklerinizi tırnağınızın üzerine ojenizin fırçası yardımıyla damlatın. Noktalama yapmayacağız burada damlatacağımız ojenin hacmi biraz fazla olmalı sulu boya görüntüsünü ancak bu şekilde elde edebiliriz.
Ben Sally hansen, Flormar, Clarie's ve Rimmel London kullandım eğer merak ederseniz yorum kısmından sorularınızı ulaştırın ayrıntılı olarak renklerini yazarım :)
Evet renklerimizi resimde gördüğünüz üzere tırnağımıza damlatıyoruz tüm tırnaklarınıza aynı anda uygulamayın etraf batabilir :) Adım adım işlemi gerçekleştiriyoruz aslında çok kolay sadece damlatma yaparken biraz uğraşabilirsiniz ancak çok eğleneceksiniz :)










Damlatma işlemini tamamladıktan sonra tırnağınızın üzerini streç film ile kapatın sonra parmağınızla hafifçe bastırın çok bastırmayın çünkü elinizin tamamına bulaşabilir alttaki baz ojemiz kalkabilir 
ve aynı işlemi sil baştan yapmak zorunda kalabilirsiniz 15 saniye yeterli olacaktır bastırdınız 15 saniye beklediniz ve streç filmi yavaşça çekiniz resimdeki görüntüye ulaştıysanız eğer doğru yoldasınız :)



İşlemi uyguladıktan sonra tırnaklarınız ne yazık ki böyle görünecek :(
Ancak olmadı diye düşünmeyin oldu, tırnak kenarlarındaki fazla ojeyi aseton yardımı ile temizleyin ve üzerine cilanızı sürün cilayı 2 kat sürerseniz cam gibi duracaktır böylece daha güzel görünecek tırnaklarınız..








Benim sulu boya nail artım bu şekilde oldu umarım beğenirsiniz.
Takipte kalın, Hoşçakalın :)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..