Fimo Hamuru İle Oje

Çekilişimiz devam ederken ben de boş durmuyorum :)

Yeni edindiğim fimo hamurlarıyla size cici desenler yaptım ki cici olmamaları mümkün değil çünkü hamurdan şekiller çok sevimli yoksa benim herhangi bir marifetim yok :)
Şimdi elinizde var ise en sevdiğiniz fimo hamurlarını alın, yok ise biz temin ederiz sorun etmeyin bilgiye ise tersdönmüşkaplumbağa (isme tık) adresinden ulaşabilir desenlere bakabilir sipariş verebilirsiniz :)
Tamam fimo hamuru ve parlatıcı yetecektir ben farklı renkler kullandım 2 adet top coat seçtim.

Glitter olan hm'den aldığım oje glitter nail polish yazıyor herhangi bir numarası yok diğer ojem ise parfümlü pastel cinnamon ışıltısını seviyorum kokusu ise artık tarçından çok tütün gibi bilemedim :)
Öncelikle glitter ojemi sürdüm ancak bu sefer iyice kurumasını beklemiyoruz hemen fimo hamurlarımızı yapıştırmamız gerekiyor :)





Fimolarım bu sevimlilikler.
Zürafa, uğur böceği, çiçek cupcake ve şeker desenlerini seçtim biraz karman çorman oldu ancak hepsini aynı anda kullanmak istediğine karşı koyamadım :(
Tırnağınızdaki oje kurumadan cımbız yardımı ile fimo hamurunu tırnağınıza yapıştırıyorsunuz.
İyice bastırın hatta bir kürdan yardımı ile basılı tutun o şekilde kurusun böylelikle hem kenarları iyi yapışır hem de  günlük kullanımınızda her yere takılmaz.


Bütün tırnaklarınıza ya da istediğiniz tırnaklara fimoları uyguladıktan sonra üzerine diğer cilamızı sürerek kurutuyoruz sonra kullanıma hazır :)













Umarım beğenmişsinizdir :)
Çekilişe katılmayı unutmayın, herhangi bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz.
Takipte kalın, Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni