Kendin yap (diy nail sticker)

Kendi tırnak süsünü kendin yap :)
Son zamanların diy modasına bizde uyduk üstelik onlarca lira harcadığınız tırnak stickerlerını kendiniz yapıyorsunuz.
Malzemeleri sıralamak gerekirse bir adet poşet dosya, zigzag kesen bir makas ya da şekilli damga bu damgalardan henüz almadım ama Rossman'da bulabilirsiniz makası ise kırtasiye malzemesi satan her yerden edinebilirsiniz, cımbız ve istediğiniz renkte oje.
Yapımı çok kolay ancak 1 gün beklemeniz gerekiyor yani bu stickerla bir tırnak yapmayı hayal ediyorsanız 1 gün önceden hazırlık yapmanız gerekir ya da stok yapabilirsiniz akmıyor kokmuyor :)


Poşet dosyamın üzerine flormar glitter ojemi kare şeklinde sürdüm iki kalın kat sürmemiz gerekiyor.
Bir de ebru sticker yapmak istedim bunun içinde en alt kısma beyaz ojemi kalın bir kat halinde sürdüm üzerine mor ve yeşil renkte ojelerimi damlattım ve kürdan ile karıştırdım sağa ve sola ince çizgiler çektim bulamaç yapmadan :)
24 saat sonra ojemiz iyice kuruyor sonra bir cımbız yardımı ile yırtmadan dosyadan söküyoruz bir kalıp halinde çıkıyor.
Daha sonra makas yardımı ile kesiyoruz.
Tırnağınıza baz ojenizi sürün ben golden rose'un rich color serisinden bu rengi seçtim numarası 10.
Kestiğimiz stickerlerı istediğimiz şekilde tırnaklarımıza yapıştırıyoruz.
İstediğiniz renk ve kesitte tırnaklarınıza yapıştırdıktan sonra üzerine cilanızı sürerek kendi ürününüz olan tırnaklarınızın keyfini sürebilirsiniz :)

Beğendiyseniz takipte kalın,
Hoşçakalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi