Balon Görünümlü Tırnaklar Nasıl Yapılır?

Paylaşım yapmayıp tırnak boyamayalı uzun bir zaman oldu..
Bu boşluk için özürlerimi iletiyorum..
Bu esnada bir çekilişimizi daha sonuçlandırdık ilerleyen günlerde yine bir süpriz yapabiliriz ancak 
o zamana kadar boş durmayayım biraz tırnaklarımla oynayayım dedim ve son zamanlarda gözüme çarpan şu baloncuk görünümlü tırnakları yapıp size de anlatayım dedim :)
Öncelikle malzemeleriniz olarak yine bir sürü yaza uygun renkli renkli ojeler, birkaç yüz tane kulak çubuğu :)
aseton ve asetonu dökebileceğimiz minnak bir kap...
Bunlar benim nailartım için kullanacağım renkler aslında daha çok kullandım ama fotoğraf çekmek aklıma gelmedi :)
Beyaz Flormar ojem yine baz...
Bu tırnak süslemesi biraz garip biraz da zor geldi bana ama sonucu görünce yapmak isteyeceğinizden eminim :)
Baz ojenizi 3 kat olarak sürün 3 kat olması önemli çünkü diğer ojeleri uyguladıktan sonra aseton ile işlem yapacağımız için alttaki katın aşınmaması lazım.
Baz ojemizi uyguluyoruz iyice kuruyor birkaç saat önceden uygulasanız ya da daha önce uyguladığınız bir ojenin üzerine yapsanız da olur seçim size kalmış :)




Oje kuruduktan sonra oje fırçası ile tırnağınızın üzerine minik bir damla dokunduruyorsunuz daha sonrasında kulak çubuğunu asetona batırıp tırnağınızın üzerine bıraktığınız damlayı çubuk yardımı ile hafifçe siliyorsunuz çok hafif olacak damlattığınız ojenin üzerinde kalması lazım.





Diğer tüm tırnaklara aynı şekilde uygulamayı yapıyoruz soluk bir renk olarak kalacak damlattığınız oje.
Tüm tırnaklarınıza uygulamayı tamamladıktan sonra üzerine tırnak cilanızı uygulayıp kullanabilirsiniz :)

 Benim uygulamam bu şekilde oldu.
Beğenirseniz ya da sorunuz var ise yorum bırakabilirsiniz..
Takipte kalın ve hoşçakalın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi