Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi

Baby Skin Maybelline'nin yeni ürünü.
Henüz ülkemizde satışa sunulmadı bende yurt dışından bir satıcı vasıtası ile edindim.
İlk çıktığında Benefit Porefessionel 'a rakip olarak gösterildi bazı bloggerlar tarafından, gerek fiyat açısından gerek performans açısından çok tatmin olduklarını okudum bunun üzerine almaya ve denemeye karar verdim.
Deneyimlerim ise....
Öncelikle ürün gözenek küçültücü ve isimden de anlayacağınız üzere bebek gibi bir cilt sağlayıcı makyaj bazı.
Baz olarak makyajınızın altına uygulayıp üzerine badana boya yapıyoruz :)
Ürün silikon bir yapıda sürdükten sonra kadifemsi bir yapı sağlıyor.
Ancak gözenek küçültmek mi?
Hayır gözenek küçültmüyor hatta gözenek olduğu gibi kalıyor.
Sürdükten sonraki yapısı tek artısı bana göre.
Ayrıca bu ürünün üzerine bir pudra sürüp sade bir makyaj yapamıyorsunuz, ben genel olarak bir baz kullanıp üzerine transparan pudra ile tek kat geçerek hafif ve günlük bir makyaj yapmayı seviyorum ancak bu ürünün isteği mutlaka bir fondöten hemde sağlam kalıcılıkta, şuan üzerine pudra denedim yüzüme her dokunduğumda elime bulaşması ürüne olan sevgimi yitirmeme bir sebep oldu.
Yağlı bir cilde sahipsenizde üzgünüm bu ürünün yağlanmaya karşı ayrı bir özelliği yok ve ne yazık ki benim cildimde de yağlanma yaptı.

Resimde de görüldüğü üzere sürmeden önce ve sürdükten sonra görüntülerini koydum bir fark olup olmadığı açıkça ortada.
Bu ürün genel olarak benim açımdan sınıfta kaldı.
Tabii farklı cilt tipleri için farklı reaksiyonlar alınabilir siz memnun kalabilirsiniz.
Ancak bu ürüne para vermek ve hayal kırıklığına uğramak yerine paranızı kenara koyup farklı bir gözenek küçültücü baz alabilirsiniz.






Nasıl bir etki yarattığını karşılaştırabilmeniz ve anlayabilmeniz için benefit porefessional'i de yine uygulayarak gösterdim.
Seçim sizin.
Bu ürün benim için hayal kırıklığı oldu ancak ülkemize gelir ise ve ücret olarak uç bir noktada değil ise alıp deneyebilirsiniz.
Ben mi?
Yanından bile geçmem.. 
Şuan yüzümde kaşıntı bile yaptı..
Ürünümüzün incelemesi bu kadar umarım beğenirsiniz, takipte kalın hoşçakalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni