Tırnak Bandı İle Nailart

Ramazan hazırlıkları ramazanın gelişi derken tırnaklarımı boyayamadım :(
Boyayamadığım için size de yeni anlatmlar sunamadım..
Üzüntülerimi ileterek yeni yaptığım tırnakların anlatımına başlıyorum :)
İhtiyaç listesi olarak renkli ojelerimiz, 1 adet şerit tırnak bandı ve fırça :)


Bu sefer herhangi bir baz oje uygulamıyorum tırnağımızın üstüne şerit bantları istediğiniz şekil ve boyutlarda yapıştırıyoruz..
Doğrudan tırnak üzerine uygulamakta zorlanırsanız eğer önce başka bir yere tek tek yapıştırıp cımbız yardımı ile tırnağınızın üzerine uygulayın kalan kenarlarını da küçük bir makas yardımı ile kesebilirsiniz :)
Ben resimdeki gibi uyguladım sonra kalan yerleri tek tek boyadım.
Bu işlemi oje fırçanız ile değilde farklı bir fırça ile yaparsanız daha kolay olacaktır bütün tırnaklarınızı boyadıktan sonra üzerine cilanızı sürerek kullanabilirsiniz çok kolay çok çabuk yapabilirsiniz yapım süresi azami 15 dakika :)


Benim uygulamam bu şekilde..
Umarım beğenmişsinizdir :)
Takipte kalın, hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..