Flormar Beauty Toys İncelmesi

Flormarın yeni oje koleksiyonundan beauty toys'u bende edindim..
Madem bu kadar övülüyor deneyip bakayım övüldüğü kadar var mı dedim ve sizler için bu ojeyi incelemeye koyuldum..
Flormarın kendi sitesinden online alışveriş ile edindim ve fiyatı 2,25 tl idi.
Ürün hakkında sitede bilgi olarak son trendlerden esinlenilerek oluşturulduğu, renklerinin yaratıcı tasarımlara imkan sunduğu belirtilmekte.
Ayrıca özel formülü ile kolay uygulandığı ve ojede ekstra parlak görünüm sağladığı da yine ürünün bilgileri arasında.
Benim yorumlarıma gelir isek..
Aldığım oje bu denemek için aldığımdan dolayı 1 adet ile yetindim :)
Rengi Wonderheart bear -harika kalpli bir ayıyım ben :)-
Yapısı ve sürülme kolaylığı güzel tek katta kapatıcılığı iyi
kuruma süresi ojenin yoğunluğuna bakarak konuşursak eğer hızlı sayılabilecek derece.


Ancak öyle abartılacak bir oje değil..
Rengi bulunamayacak bir oje hiç değil.
Diğer renkler ve benim edindiğim rengi de sayarsak eğer elimde hepsinden mevcut bazıları flormar bazıları farklı markalar.. Yani renklerin adını ve şişesini değiştirip tekrar satışa sunmuşlar sevgili okurlar çığır açacak bir buluş vay beee dedirtecek bir yenilik ya da ufff çok güzel renkmiş diyeceğim bir farklılık yok hatta aynı renkten bende vardı diğer tırnağıma da tek kat sürüp aradaki farkı siz anlayın diye resmettim :)
Sadece tonda hafif bir değişiklik var ve onun dışında bu sürdüğüm oje daha parlak fiyatı daha ucuz kuruma süresi daha hızlı :)
Birçok blogger'a üstünde ismi yazılı ojeler göndermiş flormar ve o bloggerların hepsi bu ojeyi övmüş de övmüş zaten bende onlar övdüğü için alıp denemek istedim sonuçta yenilikleri takip etmek yapılacak bir nailart var ise en güzeliyle yapmak lazım :)
Ama yok sevgili okular renklerinden dolayı almak istiyorsanız alabilirsiniz onun dışında bir yenilik beklemeyin..
Şişesinin üstünde peri asası var :)
Benim yorumlarım bu kadar..
Takipte kalın, Hoşçakalın....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?