Ne aldım: Morhipo Alışverişi

Herkese merhabalar ve musmutlu pazarlaar :) Ah bogu baya baya yengoşumun üzerine yıkmıştım ki, kpss'nin son bulmasıyla aranıza hemmencik geri döndüm. Allah'ım o nasıl bir kpss idi, yorum yapmak bile istemiyorum. 
Sonuç olarak üstümden mükemmel bir yük kalktı ve artık size daha çok vaktimi ayırabileceğim bi süreç var önümde.

Her neysee gelelim bu yazının konusuna.
 Morhipo'dan ne aldım?


Bu benim Morhipo'dan yaptığım ilk alışveriş. İnternet alışverişlerini çok seviyorum açıkcası. Öğrencilik hayatımda ve mezuniyetten sonra bir süreliğine avm mecaralarım olduğu için, avmlerden çok yorulmuş biriyim. Özellikle de Gratis'te çalıştıktan sonra. Bu nedenle avmde gidip saatlerce o kalabalıkta bişi almaktansa online mağazalardan bakmak, çok daha kolay geliyor E biraz da üşeniyor muyum ne :)


Haziranın 27sinde verdiğim sipariş, dün sınavdan eve geldiğimde gelmiş, yatağımın üzerinde beni selamlıyordu. 1 adet ispanyol paça Collezione kot ve jimmy key t-shirt var bu kutunun içinde. İspanyol paça pantolon çok istiyordum ve gelen mail üzerine siteye girdiğimde o gün sadece 20liraya olan bu kotu hemmmeeenn attım sepete. "Anneee 20liraya kot pantolon aldıımmm :D" diyerek sevinçten havalara uçtum. Jimmy key t-shirt ise tamamen kargo bedava gelsin niyetiyle sepete attığım bi üründü. O gün 25lira üzerine kargo ücretsidi, 20 liraya pantolon alıp 6,99 kargo ödemektense, 6 liraya t-shirt ekledim, hem kargom bedava oldu hemde bir t-shirt sahibi oldum :) 


Bir tane de damla sakızlı lokum göndermişler, Türk kahvesini çok seven biri olarak lokumu kahvemin yanında ikram ettim kendime. Siparişimin dışında gönderilen en küçük hediye bile çok mutlu ediyor beni. Bu nedenle bu küçük lokum bile Morhipo'yu beğenmemin bir parçası oldu. ( Anlatım bozukluklukluklukları ile doluyuuum Allah'ııımmm)
Pantolonumu çok sevdim 20 liraya almış olmamın sevilesi yanı bi tarafa, gerçekten de hem çok rahat hemde görünüş olarak da fotoğraftaki gibi direk elime gelen bir ürün oldu. En çok korktuğum ürünün istediğim gibi çıkmaması, çünkü ben bi ürünü iade etme özürlüyüm. Hiç uğraşmıyorum yani. Bu huyumu da sevmiyorum aslında. Ama değiştiremiyorum da. 
Kargo taahüt ettikleri günde kargo elime ulaştı evet ama bende ürünü aldıktan hemen sonra elime ulaşsın isteyenlerdenim. 1 hafta beklerken gelsin artık diye söylenip duruyorum. :D

Velhasıl kelam, bir alışveriş yazısı için uzun bir yazı oldu ama özlemişim galiba ondan hep bunlar. :) 

Kendinize çok iyi bakın. Kendinizi ihmal etmeyin. 
Sevgiyle kalın,
Hoşcakalın, 
Takipte kalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!