Ombre Tırnaklar Nasıl Yapılır?

İşin özü çok kolay yapılır :)
Bu modelleme için kırmızı ve siyahı seçtim dudaklarda güzel duruyorsa tırnaklarda neden durmasın :)
Malzemelerimiz iki adet ombre renklendirme yapacağınız oje bir adet cila bir adet far fırçası..
Bu ombre işlemi çok kolay eğer boşta bir far fırçanız varsa en fazla 10-15 dakikanızı alacaktır..

Baz olarak farklı bir rengimiz yok kırmızı ojenizi sürüp iyice kurumasını bekliyorsunuz..

Ben kırmızı renk olarak flormar 385 olanı seçtim..
Siyah rengim için de çabuk kurumasından dolayı golden rose matte koleksiyonundan bir renk seçtim..

Far fırçasını resimdeki gibi ojenizin fırçası ile boyuyorsunuz önce kırmızı üzerine ucuna doğru siyah oje sürüyorsunuz..
Sonra bu fırçayı tırnağınızın üzerine bastırın.
Bu işlemi iki kere uyguladığınızda istediğiniz tonu elde edebilirsiniz azaltmak ya da fazlalaştırmak size kalmış..
Ojeniz kuruduktan sonra üzerine tırnak cilasını uygulayıp kullanmaya başlayabilirsiniz :)












Benim uygulamam bu şekilde oldu..
Umarım beğenirsiniz.
Takipte kalın, hoşçakalın...






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Avon Clear Skin Pore Penetrating (avon siyah maske)