Polka Desenli Tırnak Nasıl Yapılır?

Bol paylaşımlı bir pazar gününden herkese benden merhaba :)
Küb'üm sezonunu açmış o makyaj yorumlarken bende tırnaklarımı boyadım..
Nasıl boyadığımı da size anlatmak istedim lakin benim açımdan gayet güzel oldular :)
Malzemelerimiz çok çok az..
İki adet desenleme yapacağınız oje, bir de dot pen o yaksa uçlu kalemin en tepesi ya da toplu iğnenin toplu boncuklu olan bölümü, tamamsa başlıyoruz :)

Ojelerim bu şekilde çabuk kurumasını istediğim için ikiside serilerinin en hızlı kuruyanlarından.
Watsons'dan aldığım rimmel 60 seconds 711 numara ve golden rose matte serisinden siyah ojem.
Baz olarak rimmel ojemi sürdüm zaten acayip çabuk kuruduğu için desenleme yapmaya çok az süre ayırabilirsiniz :)
Tırnağınızın yarısını siyah ojemizle boyuyoruz, daha sonra noktalama kalemi ile resimde gördüğünüz büyüklükte noktalıyoruz :)




Daha sonra kurumasını bekliyoruz iyice kurusun yine kuruması çok önemli bizim için bu aşamada.


Daha sonra da yine siyah ojemiz ile diğer taraftaki ojenin üzerine taşacak şekilde yine noktalama yapıyoruz. Bu arada tırnağınızın boş kalan kısmına ufak noktacıklar yapıyoruz.
Yaptığımız desenler kuruduğunda siyah ojenin en üstüne yine minik bir nokta oje ile nail artı bitiriyoruz, 
ben bu desenleme için cila sürmedim çünkü siyah ojemin mat olması daha güzel görünmesini sağladı.. Yani benim düşüncem bu yönde :)


Benim desenlemem bu şekilde.
Umarım beğenmişsinizdir..
Takipte kalın, hoşçakalın.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?