Çiçek Desenli Tırnaklar Nasıl Yapılır?

Yine bloğumu boşladığımın farkındayım sizden özür dilemek adına kolayca bir nail art yaptım ve resimlerle anlattım :)
Fırçayı ojeyi toplayın gelin..
Ojelerim bunlar H&M ojem yine baz olarak başrolde :)
Siz farklı bir renk seçebilirsiniz hatta renkleri tamamen değiştirebilirsiniz kendi seçiminize kalmış..
Yine en önemli durum baz ojemizi sürdükten sonra iyice kurumasını beklemek ben 2 kat olarak sürdüm daha yoğun bir renk elde ettim bu şekilde..












Ojemiz kuruduktan sonra fırça yardımı ile sarı rengimizi tırnağınızın köşesinden başlayıp ortasına doğru sürüyoruz.
Her defasında tek bir çizgi çekip ortada bitiriyoruz..
Resimdeki şekilde olacak..
Sonrasında sarı rengin üzerine mor rengimizi yine dıştan uca doğru çekiyoruz.







Daha sonra yaprakların tam dibine toplu iğne arkası ya da dot pen yardımı ile küçük siyah bir nokta bırakıyoruz..
İyice kuruması lazım ama :)






Siyah oje kuruduktan sonra tırnağımızın boş kalan kısımlarına yine siyah oje ve fırça yardımı ile resimdeki tohum şekillerinden yapıyoruz..
Daha sonra tırnağımızın dibine daha önce sürdüğümüz siyah ojenin üzerini kapatmayacak şekilde beyaz ojemizden noktalama yapıyoruz :)

Üstüne cilamızı da sürdükten sonra kullanabilirsiniz :)










Benim uygulamam bu şekilde umarım beğenmişsinizdir..
Takipte kalın, Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..