Eylül Ayı Bitenler / Çöpe Gidenler

Hemen her ay sonu bu yazıyı yazmaya çalışıyorum bazen unutup ürün kabını çöpe attığımdan ya da off ay ortası olmuş dediğimden yazıyı düzenli yazamıyorum ama eylül ayı için bitenlerimi topladım ve size ürünler hakkında bildiklerimi anlatıyorum :)

İlk ürünüm Isana markasının kuru şampuanı bu ürünü Rossman'dan almıştım ancak kaç tl olduğunu unuttum zira ürünü 2 kez kullandıktan sonra tozlu raflara kaldırdım..
Sebebine gelirsek benim saçlarım ne yaparsam yapayım gün aşırı yıkamaz isem eğer yağlanıyor ve bu çalışırken ya da dışarı acil olarak çıkmam gerektiği zaman beni çok rahatsız ediyor özellikle kış aylarında bere takma hastalığımdan dolayı aynı gün içerisinde saçım yağlanıyor bu ürün yağı alıyor almasına ancak saçın dibinde belirli bir tabaka bırakıyor sanki saçınıza talk pudra dökmüşsünüz gibi yani değil temizlemek saçı pisletiyor hatta yıkamak zorunda kalıyorsunuz ürünün yazısı yazıldığına göre %85 i duruyor olmasına rağmen çöpe gidiyor almayın aldırmayın dostlar...




Diğer ürünüm garnier esas bakım makyaj temizleme sütü 
daha önce üzümlüsünü kullanıp çok memnun kalmıştım ancak bunun sadece gül içeriğine kanıp aldım öyle aman aman bir temizleyici değil suya dayanıklı makyajı çıkardığını söylüyor hayır çıkarmıyor suratta bir kat tabaka bırakıyor derinlemesine temizleyici falan değil ancak ince bir katman olarak sürüldüğünde iyi bir nemlendirici ben Bim'den almıştım kendisini üstelik 3 tlye bir nemlendirici arıyorsanız hafif bir temizleme özelliği olsun da diyorsanız bim'in kasalarının yanındaki reyonlara bakın indirimdeyken alın deneyin..










Bu ikiliyi amacının dışında kullanıyorum kullandım ve çookk sevdimm.
Nasıl mı kullandım efendim ben banyodan çıktıktan sonra saçımı kurutmadan önce ıslak halinde bu spreyleri sıkıyorum uçlarına saçımı öyle kurutuyorum sonucunda mis gibi kokusunu kaybetmeyen saçlar elde ediyorum saçımı bi sağa bi sola savurup koklayıp duruyorum (:
Çok sevdim çok..
Defalarca alacağım ücretine gelirsek ikisini avondan 6 tlye almıştım..












Avon'dan devam ediyoruz..
Avonun yaz aylarında çıkarmış olduğu parfüm Aqua.
Parfüm hakkında söylemem gereken ilk şey kokusunun çok fresh ve güzel olduğu ancak bu kadar tazelik çok kalıcı olmuyor ne yazık ki..
Kalıcılık süresi maksimum 3 saat uçuyor gidiyor üzerinizden verdiğiniz paraya yazık 30tl ye almıştım 15 günde bitirdim ayda 2 tane bu parfümden alacağınıza paranızı biriktirin adam gibi bir parfüm alın 1 pıs sıkın gezin..
Şuan güncel fiyatı 69 tl delilik ayol almayın..






Bittiği için beni üzen ürünlerime geldi sıra malum tüm bloggerların sevgilisi yere göğe sığmayan bioderma sensibio h2o misel solüsyon..
Efendim Makyajı iyi çıkarıyor göz yakmıyor tahrişi temizliyor cildin günlük temizliğini sağlıyor ama şöyle bir durum var benim göz makyajımı tam manası ile silip atmıyor..
Suya dayanıklı bir maskarayı çıkarması performans olarak tatmin edici değil çıkarmıyor efendim öyle tonla para döküp almayın bu ürünü cidden söylüyorum bunu..
2'li ürününü turuncu kasadan 55tl ye almıştım bu üründen sonra garnier'i deneyeceğim malum bu ürüne eş olarak gösteriliyor..
Son ürünüm ise
Mac Fix+..
Bu makyaj sabitleyicisi benim pul pul dökülen cildimi bile sabitliyordu nasıl bitti anlamadım halbuki sıkmaya kıyamazdım..
Makyaj sabitleyicisi ve cildi besleyen bir nemlendirici kendisi evet makyajı güzel sabitliyor ancak uzun sürede allık uçuyor bence sadece mac ürünleri ile birlikte kullanıldığında çok işe yaradığını düşünüyorum..
Yeniden alacağım tavsiye edeceğim yüksek fiyat sayılabilecek bir ürün çok da bereketli aslında geçen sene düğün makyajım için almıştım 1 sene kadar da kullandım..
Kokusu da çok güzel cildi yapış yapışta bırakmıyor, sanırım bu şişeye de 56 tl gibi bir fiyat vermiştim ama yanılıyor da olabilirim..




Benim Eylül ayı içinde bitirdiğim ürünlerim bu şekilde..
Tüm sorularınız için yorum bırakabilirsiniz şimdiden iyi bayramlar... 













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..