MUA- Heaven& Earth Palet İncelemesi / Review

Herkese merhabaa!!!
Biliyorum bloğu boşladım hem vizeler hem ev işleri derken instagramda daha aktif olabiliyorken bloğuma çok sahip çıkamadım :/
Amaa bu arada almış olduğum ürünleri biriktirdim ve sizin için deneyimledim :)
Bugün size Make Up Academy'nin çok çok bayıldığım bir paletini anlatacağım..
Öncelikle markayı bilmeyenler için ingiltere menşeili ingiltere de yok paralara satılan hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka :)
Ülkemizde bulunmuyor ama sitesinden belirli bir kargo ücreti ödeyerek ya da instagramdaki bazı hesaplardan bu ürünleri elde edebilirsiniz :)
Paletimiz şık ve sevimli :)
Renkleri de benim kullanabileceğim toprak tonları ağırlıklı bol ışıltılı pigmentasyonu gayet güzel olan bu paleti sadece fotoğraflarken kullandım sanırım bir daha kıyamayacağım :)
12 adet far mevcut ve gerçekten yerkürenin renklerini taşıyor cenneti bilemem :)
Palet ingilterede 4 pound yani yaklaşık 14 tl ben instagramdaki çok tatlı bir satıcıdan 30 tl'ye aldım kargo dahil :)
Benim açımdan hemen hemen tüm renkler günlük makyaja uyumlu ıslak olarak kullanımda ise gece makyajında gayet iyi olacağına da eminim..
Sizler için swatchladım tenimde duruşuna bakabilirsiniz ancak flaşla çekmeyi unuttum hepsi gün ışığında...




Ben bütün renkleri çok çok çok beğendim sedefliler ve ışıltıları çok güzel :)
Swacthların hiç birinde ıslak kullanım ya da far bazı yok bunlardan biriyle olacak ışıltısını bir de siz düşünün :)
Eğer imkanınız varsa Mua markasını merak ediyorsanız ve ücret bakımından ucuz geliyorsa alın deneyin yok Türkiye fiyatları pahalı derseniz UK satış sitesinde kargo ile ilgili kampanyalar yapıyorlar direk İngiltereden daha ucuza da edinebilirsiniz..
Farların en son özelliğini söyleyip yazıma son veriyorum bu palettekiler tozutmuyor :)
Bu paletle ilgili incelemem böyle aklınıza takılan herşey için yorum bırakabilirsiniz :)
Takipte kalın hoşçakalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi