Benefit Roller Lash Rimel

Herkese kocaman selamlar olsun...
Bloğumu çok boşladım size söz verdiğim gibi Londra'dan yazamadım gezmekten pc başına geçmeye vaktim olmadı ne yazık ki ama şuan döndüm ve tüm biriktirdiğim yazıları yazmaya hazırım..
Önceliği benefit'in bu en yeni ürününe vermezsem olmazdı ilerleyen yazılarda daha neler almışım hepsini teker teker anlatacağım :)

Bu tester boy tatlışı Londra'da Elle dergisiyle birlikte verdiler tabii hemen denedim.
Kirpikleri kısa olanlar ya da benim gibi uzun ama düz olanlara sesleniyorum bu ürün kirpiklerinizi hem uzatıyor hem kıvırtıyor..
Ben They're Real'ı denemedim o yüzden onunla karşılaştıramam ancak diğer maskaralarıma karşılık bu maskara benim kalbimi çeldi..
Kirpikleri yapıştırmıyor, kirpiğin üstünde topaklanmıyor..
Gayet güzel kullanımı var fırçası kauçuk yapıda resimde ayrıntılı görebilirsiniz.
Orjinal boyun Türkiye fiyatını bilmiyorum sanırım 1-2 saat içinde de satışa sunulucak Benefit Türkiye sayfasından duyurdu :)



Büyük boyu edinilesi bende birden fazla tester boy olduğundan bitince alacağım :)
Hepinize iyi haftalar güzel makyajlar :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni