Köpüklü Nestlé Coffee-Mate Fikrimühim Kutum

Sizlerle 2. Fikrimühim deneyimimi paylaşmak isterim üstelik bu sefer hemen herkesin sevdiği kahve ve onun en yumuşak hali Coffee-mate'li bir fikrimühim kutusu :)
Kahve'yi günün en önemli öğünleri arasında saymazsak olmaz bazen keyfimizden bazen hayata ara vermek istediğimizden en lezzetli molamızı kahve ile veririz benim gibi kahve severler hakverecektir yazdıklarıma eminim.
Nestle Coffee-mate yeni ürünü ile kahvenizin hem kokusunu bastırmıyor hem yumuşatıyor hemde yepyeni bir özellik ekleyerek kahvenizi köpürtüyor..
Hani şu süt köpürtücülere harcanan paralar köpürmeyen sütler kahve dükkanlarından alınan evde yapılamayan o güzel kahveleri bu ürünle yapmanız bence mümkün üstelik 3 tatlı kaşığı köpüklü coffe-mate'i kahvenizin üstüne eklemeniz kadar da basit..
Ve ek bir bilgi olarak kendisi gibi kalorisi de hafif kremanın sadece 32 kalori :)


Gelen kutum çok şık içerisinde kahvemde unutulmamış..
Bugün Ankara karlar altında olduğundan ben kendimi biraz keyiflendirmek biraz da içimi ısıtmak istedim kahvemi bol köpüklü yaptım içine biraz vanilya aroması da kattım siz de en kısa sürede bu yumuşak köpüklü içimi denemelisiniz hepinize iyi haftalar :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Clinique Kirpik Bazı ve Belirginlik Veren Maskara

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?