Hazır Çorba Değil Sizin Çorbanız!

Bir blog yazarı olarak her zaman kendi ürünlerimi kendim alırım tanıtım yaptığım hiçbir ürün firmalardan tarafıma gönderilmiş değildir.
Ancak fikrimühim bunun dışında gönderdiği paketleri denemek yorumlamak ve insanlara beğenip beğenmediğimi anlatmak için en etkili yol yazmak :)
Sevgili fikrimühim ve maggi bu ay güzel sevimli lezzetli bir kargo yollamışlar yemek yapmayı seven bana çorbalarıma tat katayım arkadaşlarımla paylaşayım diye magginin yeni ürünü olan çorba çeşnisini yollamışlar.

Nedir çorba çeşnisi? Normalde çorba yaparken kıvamı olsun diye un konulur ya da yumurta ile terbiye yapılır bu çorbanın çeşidine göre değişir farklı bir lezzet yaratmak için et suyu ya da tavuk suyu kullanılır ki vitamini de fazlaca olsun :) Gelelim çeşninin ne olduğuna efendim maggi 2 çeşit çeşni çıkarmış tavuk tadında ve et tadında.
Çorba çeşnisi ile çorbanıza kıvam vermek için ekstra un koymanıza, yağ,tuz ve baharat eklemenize gerek kalmıyor. Hazır paketlerde satılan bu ürünün içinde un, nişasta, tuz, baharat, ayçiçeği yağı, kereviz ve et/tavuk suyu bulunmakta. ayrıca maggi eklemiş
*Koruyucu içermez
*Renklendirici içermez
*MSG eklenmemiştir.

Benim çorbam yayla çorbası :)
Hemen tarifini de verelim tam olsun..
*5 su bardağı su
*2 çorba kaşığı pirinç
*1 su bardağı yoğurt
*1 paket maggi çorba çeşnisi (ben et tadındayı kullandım)
yapılışı: 5 su bardağı su ile pirinci tencereye koyup pirinçleri pişinceye kadar kaynatın. Yoğurt, yarım bardak su ve 1 paket maggi çorba çeşnisini bir kapta iyice çırpın ( tarifte 1 yumurta var ama ben yayla çorbasına yumurta katmayı sevmiyorum yumurtasızda gayet güzel oluyor çeşni sayesinde kıvamı da oldukça iyi oluyor). tencerede kaynayan su dan biraz kabımıza su koyup yoğurdun kesilmesini önlüyoruz daha sonra harcımızı tencereye hızlıca karıştırarak koyuyoruz. Yine kaynayana kadar karıştırıyoruz daha sonra kısık ateşte 5 dakika daha kaynatıp servis tabağına koyuyoruz üzerine yeşil nane ile süsleme yapıp servis edebilirsiniz afiyet olsun :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?