Plaj desenli tırnaklar nasıl yapılır?

Hafta ortasından hepinize merhaba :)
Blog paylaşımlarım ara ara sekteye uğrasa da instagramdan paylaşım yapmaya devam ediyorum.
Bu yüzden beni henüz instagramda takibe almadıysanız buraya tık :)
Hemen bu desenli tırnak nasıl yapılır neyin nesiymiş yasemin bunu nerden görmüş bilgilerine giriş yaparak anlatımıma başlıyorum.
Efendim dün gece instagramda gezinir iken bir arkadaşım biraz sonra anlatacağım desenin resmini paylaşmış dedim ben bunu yaparım üstelik yapar bir de anlatırım :)
Evvela malzemelerimiz:
Size en kolay şekilde sayıyorum, Bej rengi bir oje (rimmel london 711), beyaz renkli bir oje (flormar plus quartz 006), koyu mavi bir oje (ben pastel kullandım ama numarası silinmiş), açık mavi renkli bir oje (flormar 423), simli saydam oje (rimmel london finish touch glitter top coat), gold renkli simli oje ( en sevdiğim pastel magic sand 722), tırnak cilası ,aseton, iki adet kürdan, su dolu plastik bardak, aseton, far aplikatörü, fırça, pamuk veee vücut spreyi..
Resimde avon naturals raspberrye and hibiscus var ancak onunla olmadı ben de avon'un apple blossom spreyini tercih ettim çok güzel oldu.
Şimdi diyeceksiniz ki vücut spreyi ile ne yapıyor bu kız mis gibi kokulu oje yapıyoruz :p
Şaka şaka o aslında inceltici....

Öncelikle tırnaklarınıza beyaz ojenizi baz olarak sürün ve iyice kurumasını bekleyin...
Kuruduysa başlıyoruz..

Renklerimiz bunlar far aplikatörüne sırasıyla önce bej ojemizi, sonra açık mavi ve daha sonra koyu mavi ojemizi sürüyoruz..
Bej kısmı tırnağımızın dip tarafına gelecek şekilde bastırıyoruz..
Bu işlemi 2 defa uyguladıktan sonra diğer tırnaklara da aynı işlemi yapıyoruz her seferinde oje ile far fırçasını tekrar boyamanız ve bu şekilde bastırmanız gerekiyor ek bir bilgi çok fazla oje sürmeyin azıcık :)



Uyguladıktan sonra boya tırnağınızda böyle duracak siz biraz daha fırça ile renklerin birbirine geçmesini sağlayın daha güzel görünecektir, ancak bej oje kısmına gelmesin orası sade klacak sadece koyu mavi ve açık maviyi karıştırın :)





Daha sonra plastik bardağımızın içerisine suyu koyuyoruz. Üzerine beyaz ojemizden 2 damla oje damlatıyoruz. Bu şekilde görünecek.
 Daha sonra vücut spreyini uzaktan (yaklaşık 15 cm) suyun içinde bulunan ojenin üzerine fıslatıyoruz :)
bir kaç defa deneyin birazcık bekleyin.

Resimdeki gibi delikli bir görüntü elde edeceksiniz..
Daha sonra tırnağınızın yüzeyi bu deliklerin üzerine gelecek şekilde suya bastırın..
Resimdeki şekilde.
Daha sonra kürdan yardımı ile yüzeyde kalan ojeyi temizleyin ve parmağınızı sudan çıkarın.
Eğer glitter bir ojeniz yok ise tüm tırnaklarınıza bu uygulamayı yapın var ise yüzük parmağınızı boş bırakın.. Ona herhangi bir oje sürmeyin yalnız kalsın :)
Dipte kalan bej renkli yerlere saydam simli ojeyi sürüyoruz.
Sadece dip kısımdaki yerlere sürmemiz çok önemli denizimiz simli olmasın çünkü :)
isterseniz plaj kısmını belirginleştirmek için üzerine bej ojeden biraz daha sürebilirsiniz ama çok azıcık..
Simli ojeniz de kuruduktan sonra tırnağınızın üzerine ekstra bir şekil yapmak isterseniz sizin hayal gücünüze kalmış çeşitlendirebilirsiniz ben bir küçücük yıldızcık yaptım..
Yüzük parmağıma gelince onu sadece dümdüz boyadım oje öyle güzel ki ek bir şey yapmanız gerekmiyor...
Tadaaaaaaa..
Nasıl olmuş :)
Denize gidemez isek deniz bizim elimize gelir nedir yani..
Biraz zor gibi görünse de ki bana bile zor gelmişti sadece uğraştırıcı..
Beğendiyseniz layklayın :D
Benden bu kadar takipte kalın, hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?